نوشته شده توسط : مینا

لازانیا یکی از محبوب ترین غذاهای ایتالیایی در جهان است. لازانیا نوعی پاستای ورقه ای است که به همراه گوشت چرخ کرده ، پنیر پیتزا و سسی مخصوص تهیه می شود. البته لازانیا را می توانید با مواد مختلفی تهیه کنید که ما در این مطلب ، آموزش یکی از کامل ترین انواع لازانیا را به همراه سس سفید مخصوص آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای 4 نفر لازانیا تهیه نمایید.

 

لازانیا , طرز تهیه لازانیا , دستور پخت لازانیا , ghchkdh , lazania

 


مواد لازم سس لازانیا


آرد سفید     1 قاشق غذاخوری
شیر     1 لیوان
کره     25 گرم
نمک     مقداری


طرز تهیه سس لازانیا

 

در یک ظرف کوچک آرد سفید را روی حرارت ملایم تفت می دهیم تا طعم و بوی خامی آن رفع شود ، در ظرفی دیگر کره را روی حرارت بسیار ملایم آب می کنیم سپس آرد را به همراه مقداری نمک به کره اضافه می کنیم و به خوبی مواد را مخلوط می کنیم.

 

زمانی که آرد و کره کاملا یکدست شدند و رنگ آرد کاراملی شد ، شیر را کم کم اضافه می کنیم و مواد را متداوم مخلوط می کنیم تا سس غلیظ شود. سپس از روی حرارت بر می داریم و پس از خنک شدن برای تهیه لازانیا استفاده می کنیم.


مواد لازم لازانیا


لازانیا     1 بسته
گوشت چرخ کرده     400 گرم
قارچ     100 گرم
سیر     2 حبه
پیاز     2 عدد
فلفل دلمه ای     1 عدد
رب گوجه فرنگی     2 قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا     150 گرم
روغن مایع     به مقدار کافی
پودر آویشن     به مقدار کافی
فلفل سیاه     به مقدار کافی
نمک     به مقدار کافی

 

دستور پخت و طرز تهیه

 

ابتدا فر را با درجه حرارت 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود.حالا به سراغ آماده کردن لازانیا می رویم ، برای این منظور سیر و پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و در یک تابه مناسب با مقداری روغن تفت می دهیم.

 

پس از اینکه سیر و پیاز کمی سبک شدند گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه میکنیم و تفت را ادامه می دهیم تا گوشت تغییر رنگ دهد و کمی سرخ شود. پس از اینکه رنگ گوشت تغییر کرد ، فلفل دلمه ای را به همراه قارچ خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم.

 

در پایان رب گوجه فرنگی را به همراه پودر آویشن به تابه اضافه می کنیم ومواد را خوب تفت می دهیم تا یکدست شوند و طعم خامی رب گوجه فرنگی نیز از بین برود. یک ظرف پیرکس مناسب انتخاب می کنیم و با روغن بدنه آن را به خوبیچرب می کنیم.

 

در ادامه مقداری سس لازانیا کف ظرف می ریزیم و آنرا در کف ظرف پخش می کنیم ، سپس یک ورقه لازانیا کف ظرف قرار می دهیم و مقداری از مایه گوشت چرخکرده روی ورقه لازانیا پخش می کنیم ، در ادامه مقداری سس لازانیا و پنیر پیتزا روی مایه گوشت چرخ کرده می ریزیم.


همبرگر یکی از غذاهای خوشمزه و فوری است که نامش از زبان آلمانی گرفته شده است...

 

لایه بعدی به ترتیب یک برگ لازانیا ، مایه گوشت چرخ کرده ، سس سفید و پنیر پیتزا و به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد لازانیا به پایان برسد. حالا ظرف پیرکس را به مدت 30 دقیقه درون فر قرار می دهیم تا لازانیا آماده سرو شود.

 

در صورتی که پس از گذشت 30 دقیقه پنیر پیتزای روی لازانیا طلایی نشده بود ، شعله بالایی فر را برای چند لحظه روشن می کنیم تا پنیر پیتزا طلایی شود سپس لازانیا را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم کمی سرد شود سپس بههمراه سس دلخواه سرو می کنیم.

 

با توجه به اینکه لازانیا پنیر فراوان دارد غذای چربی محسوب می شود. بنابراین تا حد امکان تعداد لایه ها را افزایش ندهید و از لایه های کمتری برای آماده کردن آن استفاده کنید. این غذای خوشمزه و خوش خوراک محبوب پیر وجوان است و حتی کودکان نیز از آن استقبال می کنند.

 

منبع : طرز تهیه لازانیا



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

سس مایونز یکی از پر مصرف ترین سس های موجود در دنیاست. این سس خوشمزه را می توانید با انواع سالاد و غذاهای فست فودی مانند ساندویچ ها سرو کنید. در این آموزش کامل ترین روش طرز تهیه سس سفید یا همان سس مایونز را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای تست، مقداری سس مایونز تهیه نمایید.

 


 
مواد لازم سس مایونز
روغن مایع     ۱ لیوان
زرده تخم مرغ     ۱ عدد
پودر خردل     ¼ قاشق مرباخوری
آبلیمو     ۲ قاشق مرباخوری
شکر     ۱ قاشق مرباخوری
سرکه     ۲ قاشق مرباخوری
نمک     ¼ قاشق چایخوری
فلفل سیاه     به میزان لازم

طرز تهیه سس مایونز

ابتدا در یک ظرف مناسب زرده های تخم مرغ را به همراه شکر ، نمک و پودر خردل به خوبی مخلوط می کنیم و تا کاملا یکدست شوند. توجه داشته باشید که اگر مواد شما حاوی سفیده تخم مرغ باشند امکان بریدن و خراب شدن سس شما خیلی زیاد است.

 

پس از اینکار آبلیمو و سرکه را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط می کنیم ، سپس نیمی از مخلوط سرکه و آبلیمو را کم کم به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم. پس از اینکار نوبت اضافه کردن روغن مایع است.

 

برای تهیه سس مایونز بهتر است از روغن های خنثی مانند روغن زیتون استفاده است ولی اگر روغن زیتون در دسترس نیست با روغن مایع های معمولی هم می توانید این سس خوشمزه را درست کنید. روغن را باید قطره قطره به مواد اضافه کنیم.

 

به طور متداوم مواد را مخلوط می کنیم و روغن را قطره قطره اضافه می کنیم. زمانی که نصف روغن مایع را اضافه کردیم و مایه سس خودش را گرفت باقیمانده مخلوط آبلیمو و سرکه را به سس اضافه می کنیم و مجددا روغن مایع را به صورت قطره قطره به سس اضافه می کنیم.

 

و به صورت متداوم مواد را مخلوط می کنیم. پس از اینکه سس خودش را گرفت هم زدن آنرا متوقف می کنیم. فلفل سیاه را به سس اضافه می کنیم و به آرامی با یک قاشق با سس مخلوط می کنیم. در پایان به مدت ۲ ساعت اجازه می دهیم سس در دمای محیط باقی بماند.

 

سپس آنرا در ظرف دربسته قرار می دهیم و داخل یخچال می گذاریم. به این دلیل که سس مایونز خانگی مواد نگه دارنده ندارد ، زمان نگهداری آن در یخچال حدودا یک هفته است و بهتر است در هر بار تهیه سس ، مقداری سس تهیه کنیم که بتوانیم آنرا در مدت یک هفته مصرف کنیم.

 
دلیل بریدن سس مایونز

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود سس مایونز خانگی خراب شود اینست که سس می بُرد. مهم ترین دلیلی که ممکن است سس شما ببرد و خراب شود اضافه کردن روغن به صورت یکجا است. حتما روغن را به صورت قطره قطره به مواد سس اضافه کنید.

دلیل زرد شدن سس مایونز

شاید در خیلی از مواقع رنگ سس مایونز شما به زردی بزند. مهم ترین دلیل این مسئله استفاده از تخم مرغ هایی است که زرده های خیلی پر رنگی دارند. دلیلی دیگر هم وجود دارد ، اگر در مرحله اول زرده تخم مرغ را به خوبی نزده باشید ، سس شما کمی زرد رنگ خواهد شد.

 

در مرحله آخر می توانید انواع ادویه و سبزیجات معطر دلخواه و مورد علاقه تان را به ترکیب سس اضافه نمایید. از این سس می توانید برای انواع ساندویچ و سالاد استفاده کنید.

 

بهتر است این را در نظر داشته باشید که این سس مایونز خانگی کاملا سالم و بهداشتی است و یکی از مهمترین تفاوت آن با سس های کارخانه ای نبود مواد نگهدارنده و افزودنی است. به همین دلیل است که مدت زمان استفاده از آن کوتاه می باشد.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه سس مایونز , سس مایونز , آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

کوکو ماکارونی,koo koo makaroni,طرز تهیه کوکو ماکارونی,دستور پخت کوکو ماکارونی

طرز تهیه کوکو ماکارونی

ماکارونی به خودی خود طرفداران بسیاری دارد. در این آموزش یک غذای خوشمزه با ماکارونی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. کوکوی ماکارونی شباهت بسیاری به ته دیگ ماکارونی دارد که با مواد متنوعی می توانید آنرا تهیه نمایید. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۲ تا ۳ نفر کوکو ماکارونی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه کوکو ماکارونی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم کوکو ماکارونی
ماکارونی فرمی ۳۰۰ گرم
گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
فلفل دلمه ای ۱ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
پیاز ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری
جعفری ۲ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا ماکارونی را به همراه مقداری آب داخل قابلمه ای می ریزیم و روی حرارت بالا قرار می دهیم تا آب جوش بیاید ( حدود ۱۰ دقیقه زمان نیاز است تا ماکارونی نرم شود ) بعد از اینکه ماکارونی نرم شد آنرا آبکش می کنیم و کنار می گذاریم.

 

 

پیاز را نگینی خرد می کنیم و با مقدار کمی روغن داخل یک تابه می ریزیم و تفت می دهیم. رنگ پیاز که تغییر کرد فلفل دلمه ای را نیز خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم. بعد از اینکه فلفل دلمه ای را کمی تفت دادیم گوشت چرخ کرده را اضافه می کنیم.

 

در اینجا رب گوجه فرنگی را نیز اضافه می کنیم و مواد را خوب تفت می دهیم تا گوشت بپزد. سپس مخلوط گوشت را کنار می گذاریم تا کاملا سرد شود و به دمای محیط برسد. در اینجا تخم مرغ ها در یک ظرف جداگانه می شکنیم و خوب می زنیم.

 

سپس نمک و فلفل سیاه را به تخم مرغ ها اضافه می کنیم. حالا ماکارونی را به همراه جعفری ساطوری شده به تخم مرغ ها اضافه می کنیم و در آخر مخلوط گوشت را در زمانی که کاملا سرد شده است به مایه کوکو اضافه می کنیم.

 

 

مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و مقداری روغن داخلش می ریزیم. پس از اینکه روغن داغ شد مایه کوکو را مانند کوکوی سبزی کامل در تابه می ریزیم و با قاشق صافش می کنیم.

 

حرارت زیر تابه باید خیلی ملایم باشد تا کوکو کاملا مغز پخت شود. درب تابه را می گذاریم تا سمت زیرین کوکوی ماکارونی سرخ شود. سپس آنرا بر می گردانیم و اجازه می دهیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود . در پایان با سس کچاپ سرو می کنیم.

 

برخلاف برخی از بزرگسالان ، کودکان عاشق ماکارونی هستند. حالا به هر طریقی که پخته شود و به هر صورتی که تهیه شود! در انواع سالاد، پاستا و یا به روش آموزش امروز یعنی کوکوی ماکارونی تهیه شود. فقط کافیست آن را بصورت دلخواه آنها تزیین کنید تا جذبشان کند و از غذا استقبال کنند.

 

نکات تهیه کوکوی ماکارونی

جلوگیری از باز شدن کوکو

اگر مقدار تخم مرغی که داخل مایه کوکوی ماکارونی می ریزید کم باشد باعث می شود که در زمان سرخ کردن ، کوکو از هم باز می شود. نکته دیگر این است که نباید ماکارونی فرم دار درشت انتخاب کنید زیرا امکان باز شدن کوکو زیاد می شود.

مواد متنوع

برای تهیه کوکوی ماکارونی می توانید مانند سالاد ماکارونی از مواد متنوعی استفاده کنید و با سلیقه خود طعم کوکوی ماکارونی خود را بسازید. مثلا می توانید به جای گوشت چرخ کرده از کالباس یا سوسیس استفاده کنید. ضمن اینکه استفاده از قارچ و پنیر پیتزا هم می تواند کوکوی ماکارونی شما را خوشمزه تر کند.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

پرفکت مانی بدون احراز هویت

با توجه به اینکه احراز هویت برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی کمی زمان بر هست شما می توانید در این وب سایت بدون نیاز به احراز هویت فروش پرفکت مانی و همچنین خرید پرفکت مانی را بدون انجام تایید شماره تلفن ثابت انجام دهید.فروش پرفکت مانی یا وچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در سریع ترین زمان ممکن (کمتر از 30 دقیقه ) امکان پذیر می باشد,در ادامه در وب سایت پرفکت مانی 24 همراه ما باشید تا با روش های خرید و فروش پرفکت مانی بیشتر آشنا شوید.

 

پرفکت مانی

 

فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت

 

همانطور که شما در جریان هستید فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت صورت می گیرد و شما با ثبت نام در پرفکت مانی 24 و ثبت درخواست فروش ووچر و پرفکت مانی خود را به آسانی به ما بفروشید و به جای آن ریال یا ارزهای دیگر دریافت کنید.هیچ تفاوتی در فروش پرفکت مانی یا وچر پرفکت مانی بدون احراز هویت وجود ندارد و با خیال آسوده در کمترین زمان ممکن می توانید ارز خود را تبدیل به ریال کنید.هدف ما دسترسی سریع و آسان شما به خدمات سایت است.

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

 

در حال حاضر خرید پرفکت مانی بودن احراز هویت در اکثر سایت ها به دلایل مشخصی غیرممکن می باشد اما در وب سایت پرفکت مانی 24 این مورد برای شما بسیار آسان شده است در این مورد تیم فنی پرفکت مانی 24 با بررسی اینکه برخی از کاربران بنا به دلایلی به تلفن ثابت دسترستی نداشته اند از این رو با تکمیل بقیه فرایند احراز هویت بدون تایید تلفن ثابت با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی امکان خرید پرفکت مانی فراهم شده است.

 

همچنین برای استفاده از کلیه امکانات سایت و خرید و فروش انواع ارزها آموزش احراز هویت را مطالعه کنید و اگر به دنبال حرفه ای شدن در این مباحث و ارزهای دیجیتال هستید حتما از مطالب وبلاگ پرفکت مانی 24 استفاده کنید .



:: برچسب‌ها: پرفکت مانی ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

در روزهای گرم نوشیدنی های خنک همیشه می تواند دمای بدنمان را کاهش دهد و خنکمان کند. مخصوصاً اگر آن نوشیدنی آیس پک باشد که در طعم های مختلفی وجود دارد. تهیه کردن این نوشیدنی خوشمزه که چند سالی هست باب شده است کار چندان پیچیده ای نیست و براحتی و با چند مواد دم دستی می توان آن را تهیه کرد. ما در این مطلب از ی قصد داریم طرز تهیه آیس پک را آموزش دهیم. حال شما می توانید با هر میوه و طعمی که بیشتر دوست دارید آن را امتحان کنید.

 

 

 

 

مواد لازم طرز تهیه آیس پک بستنی ( هر مزه ای که دوست دارید ) 200 گرم شیر 1 ق سوپ خوری اسمارتیز ( یا هر شکلات دیگه ) ( جهت تزئین ) به مقدار لازم شکلات آب شده ( استفاده جهت دور ظرف ) به مقدار لازم خامه 2 ق غذاخوری میوه ( تکه های هر میوه که دوست دارید ) به میزان لازم 1) در ابتدا باید شکلات هایی که تهیه کرده اید را آب کنید. ترجیحاً این کار را به روش بن ماری انجام دهید. بعد از انجام این کار، دور تا دور کاسه ای که تهیه کرده اید بچسبانید. حالا صبر کنید تا بستنی موردنظرتان به دمای محیط برسد و آب شود.

 

2) بعد از آب شدن، به آن شیر و خامه بیفزائید. اگر دوست دارید می توانید به این مخلوط میوه دلخواهتان هم اضافه کنید. بعد از ترکیب کردن این موارد، اگر فکر می کنید که بیش از اندازه غلیظ شده است مقدار کمی شیر اضافه تر بریزید.

 

3) دقت کنید که شیر را آنقدر اضافه نکنید که شل و کاملاً آبکی بشود. حال همه را دور تا دور شکلاتی که در ظرف ریخته بودید ریخته و در آن نی بزنید. این آیس پک را درون یخچال قرار داده و بعد از اینکه خنک شد می توانید مصرف کنید.

 

نکات درست کردن آیس پک– اگر دوست دارید به آیس پک عسل بزنید مانعی وجود ندارد. عسل را روی بستنی هم می توانید اضافه کنید.

 

– درست کردن آیس پک با هر طعمی که علاقمندید ممکن است.

 

– با شکلات سفید هم می توانید طراحی های خاصی به آیس پک موردنظرتان بدهید.

 

– حتی استفاده از سس شکلات هم در تهیه آیس پک بلامانع است.

 

– از طعم های دوست داشتنی مورد استفاده در آیس پک می توان به: توت فرنگی شکلات و طالبی توت فرنگی اشاره کرد.

 

– می توانید از تکه های موز و اسمارتیز در آیس پک استفاده نمایید. البته این مورد کاملا سلیقه ای است و اجباری در این کار وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

تعبیر خواب مارمولک خاکستری سبز به تعداد زیاد در خانه و دیوار امام صادق

تعبیر خواب مارمولک , مارمولک از خزندگانی است که از دید بسیاری از افراد نماد چندش است. حیوانی که می توان آن را در بسیاری از مکان ها مشاهده کرد. ترس از این حیوان در حالت بیداری طبیعی اما دیدنش در خواب نشانه ی دیگری دارد؛ یعنی اگر شخصی در خواب مارمولکی را مشاهده کند به این معناست که با ترس های واقعی زندگی خود مقابله خواهد کرد.

 

 

تعبیر خواب مارمولک,تعبیر خواب مارمولک در خانه,تعبیر خواب مارمولک خاکستری,تعبیر خواب مارمولک سیاه,تعبیر خواب مارمولک بزرگ,تعبیر خواب مارمولک روی دیوار

 

تعبیر خواب مارمولک در خانه

 

حال می خواهیم موارد مهم تعبیر خواب درخصوص مارمولک را در سایت روزگار مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم در خواب این خزنده مرموز را مشاهده کرده اید و نمی دانید که چه چیزی در انتظار شماست حتما ادامه مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.

 

تعبیر خواب مارمولک,تعبیر خواب مارمولک در خانه,تعبیر خواب مارمولک خاکستری,تعبیر خواب مارمولک سیاه,تعبیر خواب مارمولک بزرگ,تعبیر خواب مارمولک روی دیوار

 

تعبیر خواب مارمولک کوچک

 

از نظر "تعبیرگری" اگر کسی در خواب مارمولکی را ببیند بدین معناست که مردی در بین مردم فسادی را راه می اندازد. در کتاب "سرزمین رویاها" دیدن خواب مارمولک به معنی صدمه خوردن از دشمنان است. و اگر در خواب دیده اید که مارمولکی را در قفس می اندازید بدین معناست که به شهرت و معروفیت می رسید.

 

تعبیر خواب مارمولک,تعبیر خواب مارمولک در خانه,تعبیر خواب مارمولک خاکستری,تعبیر خواب مارمولک سیاه,تعبیر خواب مارمولک بزرگ,تعبیر خواب مارمولک روی دیوار

 

تعبیر خواب مارمولک روی دیوار

 

به گفته آنلی بیتون اگر خانمی در خواب مارمولکی را بر روی دامنش ببینید که می خزد و یا او را گاز میگیرد، بدین معناست که بخت بد نصیبش می شود. این بخت بد می تواند معلول شدن همسرش باشد و زن برای تامین معاش با تمام تلاشش باز هم به درآمد ناچیزی خواهد رسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

عکس پروفایل محرم جدید با نوشته های زیبا متن یا حسین و ایام محرم

عکس پروفایل محرمبا نزدیک تر شدن به ماه محرم کاربران شبکه های اجتماعی به احترام این ماه دست به تغییر عکس پروفایل خود می زنند و در ماه محرم و صفر از عکس پروفایل ویژه محرم استفاده می کنند که عکس پروفایل محرم می تواند بدون نوشته یا با مضمون های خاص ویژه روزی تاسوعا و عاشورا باشد به همین دلیل در ادامه مطلب مجموعه جدیدترین عکس پروفایل محرم را مشاهده می کنید

 
 

 

عکس پروفایل محرم ، عکس پروفایل محرم و صفر

 

دانلود عکس پروفایل محرم

 

قیامت بی حسین غوغا ندارد”شفاعت بی حسین معنا ندارد”حسینی باش که در محشر نگویند”چرا پرونده ات امضاء ندارد

عالم همه قطره و دریاست حسین ، خوبان همه بنده و مولاست حسین ، ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ، از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین

عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است

 

همچنین عکس پروفایل را بخوانید

 

عکس پروفایل محرم ، عکس پروفایل محرم و صفر

 

 

آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم

ای وجودت عشق را معنای حسین عالمی یک قطره تو دریا حسین فرا رسیدن ماه محرم را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت می گم

پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است..گفتم: که چیست محرم؟باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)ماه محرم بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم)

 

 ای کاش همیشه آدما به احترام امام حسین (ع) دست از خیلی چیزا بکشن نه فقط محرم

 

عاشقی رایج نبود عباس ان را باب کرد …

او دو دستش را کنار علقمه نذر سر ارباب کرد …

 

این شور زائراتو عشقه
اخلاص نوکراتو عشقه
از نجف تا خوده کربلا
تک تک موکباتو عشقه
یاد اون سفرم افتادم
خاطراتش نرفت از یادم
میدونی بخدا یک ساله
مست چای ابوالسجادم
حیات من ممات من
با اشک تو پاک میشه سیئات من
سفینه النجاه من
تو دستای رقیته برات من

 

کربلا خـشکـ و بی آب و علفـ بود
حسیــن آمد اینچـنین آبادش کرد..
من نیـز خشکــ و بی آب و علـفم
قدم رنجـه فرما حســین جان

 

 

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

 

محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشوار به پا شد

 

 

عکس پروفایل محرم ، عکس پروفایل محرم و صفر

 

 

حسین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد …
ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته …
یا حسین مظلوم …

 

یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن
تموم حاجتا رو همه از می گیرن
بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه
شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه
شبای جمعه زهرا زائر این زمینه
سینه زن حسینه ، یل ام البنینه …

 

 

عکس پروفایل محرم ، عکس پروفایل محرم و صفر

 

 

دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین
تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین

 

 

السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن

 

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم
السلام علیک یا ابا عبدالله …

 

 

عکس پروفایل محرم ، عکس پروفایل محرم و صفر



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

عکس های اینستاگرام صبا راد مجری زن + بیوگرافی صبا راد

 چرا صبا راد ممنوع التصویر شد صبا راد ویکی پدیا صبا راد قبل از عمل صبا راد مجری صبا راد مجری بیوگرافی صبا راد ازدواج علت طلاق صبا راد (فاطمه راد) متولد ۱۳۵۹، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

 

 

 بیوگرافی صبا راد,صبا راد,عکس های اینستاگرام صبا راد

 

بیوگرافی صبا راد

 

راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است.

 

 بیوگرافی صبا راد,صبا راد,عکس های اینستاگرام صبا راد

 

 علت طلاق صبا راد از مرتضی علی آبادی

 

صبا راد مجری زن تلویزیون و برنامه به خانه برگردیم شبکه تهران از همسرش مرتضی علی آبادی امروز در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه همراه با جزئیات توضیح داده ایم.چندی پیش یعنی در فروردین ماه ۹۵ بود که خبر ازدواج صبا راد با مرتضی علی آبادی منتشر شد که مرتضی علی آبادی مدعی شده است که ۶ ماه پیش از همدیگر طلاق گرفته و جدا شده اند.

 

 بیوگرافی صبا راد,صبا راد,عکس های اینستاگرام صبا راد

 

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌ گیرد با فرد شناخته شده‌ ای ازدواج کند، می‌ داند که این مسیر سختی‌ های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود ۶ ماه پیش از خانم راد جدا شده‌ ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.وی تصریح کرد: اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه‌ ای نشده به این دلیل است که نمی‌ خواستیم دغدغه‌ های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند..

 

 بیوگرافی صبا راد,صبا راد,عکس های اینستاگرام صبا راد

 

با بازیگر شدن چهره های فوتبالی جای تعجب نیست که مدیران ورزشی نیز به جمع بازیگران بپیوندند. بر اساس شنیده ها یکی از بازیگران سریال شمعدونی همسر خانم صبا راد مجری برنامه به خانه برمیگردیم و سینما اکران خواهد بود. اولین حضور این بازیگر را در سریال شمعدونی که از شنبه 5 اردیبهشت ماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد ،شاهد خواهیم بود.

 

 بیوگرافی صبا راد,صبا راد,عکس های اینستاگرام صبا راد


مرتضی علی آبادی همسر صبا راد از قسمت چهاردم سریال شمعدونی در نقش مدیر  عامل یک شرکت ایفا نقش خود را آغاز می کند .گفتنی ست ، مرتضی علی آبادی  مدیر تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی  ایران و همچنین مدیر تنیس باشگاه استقلال  است .

 



:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

موثرترین متن و جملات انگیزشی برای کنکور 97 و موفقیت در آن

موثرترین متن و جملات انگیزشی ، همراه با  زیباترین جملات انگیزشی جملات انگیزشی کنکور جملات انگیزشی برای موفقیت جملات انگیزشی ورزشی را برای شما عزیزان در این مجموعه از سایت روزگار قرار میدهیم  

 

جملات انگیزشی، جملات انگیزشی برای کنکور

 

امروز ،روز من است
چرا امروز؟ هر روز ۲۴ ساعت است، این ۲۴ ساعت برای همه یکسان است، چه شما، چه من و حتی بیل گیتس نیز در یک روز ۲۴ ساعت دارد. زمان همه مان مساوی است، اما آیا همه مان به بهترین شکل از آن استفاده میکنیم؟

 

امروز باید انجامش بدم
شما باید کاری را که خیلی وقت است از انجام دادن آن طفره می رفتید را امروز انجام دهید… شما باید قورباغه زشت را قورت دهید.
 

جملات انگیزشی، جملات انگیزشی برای کنکور

 

راه حل خارج از گزینه های ممکن است
این جمله، دلیلی محکم دارد. تفکر خلاقیت گرا، باعث موفقیت اکثر افراد موفق دنیا شده. شما اگر بتوانید به راه حل های خلاق در زندگی تان استفاده کنید، همیشه یک قدم از دیگران جلوتر خواهید بود.
 

این نیز بگذرد
در سخت ترین شرایط و پدیدار شدن مشکلات در زندگی، همیشه یادتان باشد : همه ی آنها گذرا هستند… هیچکدام از آنها نیامده اند تا ابد بماند.

 

جملات انگیزشی، جملات انگیزشی برای کنکور

 

اطراف من باهوش ترین افراد وجود دارند که به من کمک میکنند به خواسته ام برسم
مدیر هستید، این جمله کمک بزرگی به شما خواهد کرد که از حداکثر پتانسیل تیم کاری تان استفاده کنید.
 

سخت تلاش کن، جواب همین نزدیکی هاست
استرس و اضطراب معمولا از عدم وجود جواب صحیح برای سوال آتشین ناشی میشود. روزتان را با این طرزفکر شروع کنید که به پاسخ سوال تان خیلی نزدیک شدید.
 

جملات انگیزشی، جملات انگیزشی برای کنکور

 

من تنها فرد حاضر با استعداد و نبوغ مورد نیاز هستم
گاهی اوقات ما خودمان و داشته هایمان را دست کم میگیریم… بهتر است یادمان باشد خداوند فقط ما را به همین شکلی که هستیم آفریده، ما خاص آفریده شده ایم، مانند ما نه وجود داشته، نه وجود دارد و نه وجود خواهد داشت.
 

جملات انگیزشی، جملات انگیزشی برای کنکور

 

حتی اگر شکست بخورم، یک قدم به خواسته ام نزدیک تر خواهم شد
این جمله به شما کمک میکند از شکست خوردن نترسید… اولین و بزرگترین ترس از شروع کاری، ترس از شکست خوردن است ! پس به کمک این جمله، بر ترس از شکست غلبه کنید.
 

هر روز یک فرصت است
زمانی که مشغول به بازی های موبایل هستید یا زمانتان را صرف تماشای تلوزیون میکنید، یادتان باشد. دیگر هیچوقت این روز را نخواهید داشت… روزهایی که گذشتند تکرار نخواهد شد.

 

جملات انگیزشی، جملات انگیزشی برای کنکور



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

دانلود تمام آهنگ های جدید جعفر

 آهنگ جدید جعفر بیوگرافی جعفر خواننده دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Jafar دانلود آهنگ جدید جعفر دانلود آهنگ  جعفر جدید دانلود جدیدترین آهنگ جعفر دانلود آهنگ جعفر کد  پیشواز آهنگ های جعفر خواننده طنز جعفر که آهنگ های خاص و پرطرفدار را به گونه طنز تغییر می دهد از طرفداران بسیاری برخوردار است برای طرفداران این خواننده فان مجموعه کامل از آهنگ ها را تهیه کردیم

 

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام کلنگ

 

دانلود آهنگ جعفر به نام کلنگ

برای دانلود آهنگ جدید جعفر به نام کلنگ کلیک کنید

 

————————————————————————————————————————

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام زرافه

دانلود آهنگ جعفر به نام زرافه

برای دانلود آهنگ جدید جعفر به نام زرافهکلیک کنید

————————————————————————————————————————

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام مهمونی جعفر

دانلود آهنگ جعفر به نام مهمونی جعفر

برای دانلود آهنگ جدید جعفر به نام مهمونی جعفرکلیک کنید

————————————————————————————————————————

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام مکتب رپ

دانلود آهنگ جعفر به نام مکتب رپ



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای + بیوگرافی پرواز همای

پرواز همای گروه مستان دانلود آهنگ پرواز همای دانلود آهنگ های گروه مستان و پرواز همای بیوگرافی پرواز همای عکس پرواز همای خواننده سنتی فول آلبوم گروه مستان و پرواز همای , پرواز همای و جمعی از نوازندگان سازهای ایرانی گروه مستان را پدید آورده و به اجرای کنسرت می پردازند

 

پرواز همای,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای جدید

 

بیوگرافی پرواز همای

 

 

پرواز همای خواننده سنتی ایرانی که زاده 20 بهمن 1358 در روستای احمد سرگرابی در شهر گیلان است پدر و مادر وی کشاورز بوده اند وی به همراه برادرانش کشاورزی می کرده و به تحصیل هم پرداخته است وی از 8 سالگی به نقاشی علاقه داشته که پدرش به محض اطلاع از هنر وی حمایت کرده و از سن 10 سالگی چکامه سرودن را آغاز کرد

 

پرواز همای,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای جدید

 

در زمان کمی همای گیلانی توانست فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در زمینه شعر موسیقی و آواز گسترش دهد و کنسرت‌هایی را اجرا نماید. از جمله اجرای کنسرت‌های موسیقی اصیل وی و کارهای گروه مستان در زیر می بینید

 

لیست کنسرت های همای مستان کارهای گروه مستان
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مستان می‌آیند
دانشگاه هنر تهران جدال عقل و عشق
دانشگاه فردوسی مشهد ملاقات با دوزخیان
دانشگاه صنعتی شریف تهران  این چه جهانیست
تالار وحدت پروردگار مست
جشنواره موسیقی فجر سرزمین بیکران

 

همای پرواز,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای

 

خدا در روستای ما کشاورز است (پرواز همای و مستان) متن + دانلود



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

مجموعه  جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

اس ام اس و جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 

 

 


صبح من، زیبای دلنشین من
چه رنگی باشد بهتر است رنگ چشمهای تو؟
نقاشی شود رنگ زیبا
دلت دلی روشن
سلام روشنایی من صبح ت بکام روزت شاد و دلت خوش.


صبح بخیر هستیم 
صبح بخیر تمام دل بستگیم
صبح بخیرامید فردا 
صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر


با پرنده ی صبح شروع شد
تابید، نور شد و سپاس گفت
صبح پرنده را بیدار کرد
شعر خواند…
نور آمد، یار بیدار شد…
صبح بخیر خورشید من

 


شکست های بی انتها هروزصبح پلکهایت فصل جدیدی اززندگی راورق میزند
سطراول همیشه این است:
“خداهمیشه باماست”
پس بخوانش بالبخند


هرچیزی یک آخری دارد و آخر آرزوهایم باتوبودن است. به وسعت آخرعشق، دوستت دارم. صبحت بخیرعزیزترین آدم دنیای من…


گفتند فراموشت کنم
اما به یاد آوردنت هر روز
درد آورترین شکل فراموشیست!
صبح قشنگت بخیر

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 


دوست واقعی مثل یک صبح زیباست! نمیشه تمام روز داشتش, ولی مطمئن هستی که فردا, روز بعد, هفته بعد, سال بعد وتا ابد کنارت هست!
وتو یه صبح قشنگی…!!!


یه سلام قشنگ به کسی که یه دونه است…
ویه صبح بخیر داغ به کسی که گرمای وجودم از اونه….

 


یک سلام و صبح بخیر با عطر گلهای نرگس به خدای مهربون
یک سلااااام و روز بخیر
از سر صلح و دوستی به همه مردم دنیا
یک سلام و صبح بخیر به عشقم، عزیزم که از صمیم قلب
دوستش دارم

 


سلام،
کبوتر کوچک قلبم  برایت پر میزند
صبحت بخیر دانه ی محبت بپاش که اسیر دام تو بودن آرزوی من است

 


و چه زیباست تماشای طلوع چشمانت در سحرگاهان آن زمانی که چشم شوریده عشاق از بی خوابی سوسو میزند…. صبح و تابش دوباره چشمانت بخیر

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 


صبح زمانیست که تو بیدار میشوی…
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است!

 


سلام
به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند
سلام
به شقایقهایی که محکوم به عشقند
سلام
به تو که محکوم به دوست داشتنی

 


صبح عزیز مهربون بخیر
ما رو نمیبینی خوشی
هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی
.
.
انتخاب با توست، میتوانی بگوئی :صبح به خیر خدا جان یا بگوئی :خدا به خیر کنه، صبح شده

 


فرقی نمیکند خورشید در وسط آسمان باشد یا پشت ابر……….
خورشید که ملاک صبح بودن نیست………..
همینکه تو چشمهایت را باز کنی از هر صبحی صبح تر است…………!!
خورشید نازم صبت بخیر

 


اول صبح با یاد تو از خواب ناز بیدار میشم
با اسم زیبای تو من راهی روزگار میشم…

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر



:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

طرز تهیه بورانی اسفناج مجلسی و راز خوشمزه شدن بورانی اسفناج با ماست

بورانی اسفناج معمولا در کنار غذایی که صرف می کنیم، از چاشنی های مختلفی استفاده می شود. سالاد، ،سیر، ماست و خیلی دیگر از چاشنی و مخلفاتی که می تواند مزه غذایی که می خوریم را بهتر کند. در این میان بورانی یکی دیگر از چاشنی هایی است که بسیار خوشمزه است. ما تصمیم گرفته ایم به دلیل اینکه بورانی در کل خواص زیادی دارد؛بخصوص اینکه اگر از نوع اسفناج باشد، طرز تهیه آن را برای‌تان قرار دهیم تا لذت ببرید.

 

بورانی اسفناج با ماست,بورانی اسفناج مجلسی,طرز تهیه بورانی اسفناج

 

بورانی اسفناج با ماست

 

 

برای تهیه این بورانی ابتدا مواد لازم موجود در جدول زیر را تهیه کنید و سپس به سراغ آموزش قدم به قدم تهیه بورانی بروید.

 

مواد لازم بورانی اسفناج

اسفناج خام 300 گرم
ماست چکیده 1 و 1/2 پیمانه
سیر 2 حبه
فلفل در صورت تمایل
نمک در صورت تمایل

 

بورانی اسفناج با ماست,بورانی اسفناج مجلسی,طرز تهیه بورانی اسفناج

 

بورانی اسفناج مجلسی

 

1) در ابتدای کار اسفناج ها را به دلخواه ریز کنید و سپس آنها را بپزید. ( می توانید ریز هم نکنید؛ بسته به سلیقه ی خودتان دارد ) . برای پختن اسفناج ها، قابلمه ای بردارید؛ و کمی آب ( حدود 1/3 لیوان ) در آن بریزید و سپس اسفناج ها را به قابلمه منتقل کرده و روی حرارت بگذارید.

 

2) حدود چند دقیقه طول خواهد کشید تا اسفناج ها نرم شوند. یعنی پخته می شوند. سپس اقدام به کشیدن آب اضافی اسفناج ها کنید. البته اجازه ندهید تا اسفناج کاملا خشک شود. بعد از آن اجازه دهید اسفناج ها خنک شوند.

 

بورانی اسفناج با ماست,بورانی اسفناج مجلسی,طرز تهیه بورانی اسفناج

 

طرز تهیه بورانی اسفناج

 

3) بنده به شخصه پیشنهاد می کنم برای اینکه بورانی اسفنـاج ما خیلی خوشمزه شود، حتما از ماست چکیده استفاده کنید. اگر این ماست چکیده ترش باشد که بینهایت بهتر خواهد شد. پس ماست را به اسفناج اضافه کنید. می توانید همه ماست را به یکباره اضافه نکنید.

 

4) سپس سیر، نمک و اگر علاقه به فلفل دارید را به مخلوط اسفناج و ماست چکیده بیفزائید و خوب با هم مخلوط کنید. باز هم می گوییم می توانستید اسفناج ها را خرد خرد کنید تا در ماست کاملا حل شود. بسته به سلیقه خودتان دارد.

 

بورانی اسفناج با ماست,بورانی اسفناج مجلسی,طرز تهیه بورانی اسفناج

 

آموزش تهیه بورانی اسفناج 

 

6) بعد از انجام این مراحل می توانید آن را در یخچال قرار دهید تا به خوبی سرد شود. حالا بورانی اسفنـاج ما آماده است که برای شام می توانید از آن استفاده کنید.

 

بورانی اسفناج



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

مهمترین خواص هویج پخته و خواص هویج ناشتا برای پوست و لاغری

خواص هویج از میوه هایی که خواص های بی شماری برای بدن دارد هویج است. مطمئنا تا اسم هویج را می شنوید به یاد مفید بودن آن برای چشم ها می‌افتید. اما باید بدانید که این میوه برای هر یک از قسمت های بدن کارایی شگفت انگیزی دارد. ما قصد داریم در این مطلب به طور خلاصه اما مفید ویژگی های این میوه زرد رنگ را به شما بگوییم پس تا انتها با ما همراه باشید و در نهایت نظرات خود را برای‌مان ارسال کنید.

 

خواص هویج سیاه,خواص هویج پخته,خواص هویج برای پوست

 

خواص هویج سیاه

 

یکی از ویتامین های که در این میوه وجود دارد ویتامین A است. همچنین دیگر آنتی اکسیدان هایی که در هویج وجود دارند بسیار مناسب برای پوست بدن می باشند.  اولین استفاده هویج که ما می خواهیم به شما توصیه کنیم این است که ماسکی از آن درست کنید و روی پوست بگذارید تا پوست‌تان را روشن کند. ماسک رو اینطوری بسازید: هویج را رنده و با مقداری عسل مخلوط کنید.

 

اگر جای ضخم و یا لکه در پوست شما زیاد است توصیه می کنیم که آب هویچ بنوشید. همینطور می توانید گوشت هویچ را له کنید و اصطلاحا خمیر آن را  بر روی پوست بمالید. خواهید دید که اثری از لکه ها باقی نخواهد ماند.

 

خواص هویج سیاه,خواص هویج پخته,خواص هویج برای پوست

 

خواص هویج پخته

 

هویج می تواند بعضی از بیماری ها مانند جوش، آکنه و خلاصه هر بیماری که مخصوص پوست است را بهبود ببخشد. اگر از این‌گونه بیماری ها رنج می برید در روز هویج مصرف کنید اما دقت کنید که در مصرفش زیاده روی نشود چرا که ممکن است پوست‌تان به طور موقت به رنگ زرد و یا نارنجی تغییر رنگ دهد.

 

این میوه دوست داشتنی می تواند در لاغر کردن شما هم نقش داشته باشد. متخصصان به این نتیجه رسیده اند که اگر افراد چاق در طول روز، چند عدد هویچ بخورند استارت لاغری شدن‌شان زده می شود. این میوه با توجه به فیبری که دارد سبب آب شدن چربی های اضافه می شود.

 

خواص هویج سیاه,خواص هویج پخته,خواص هویج برای پوست

 

خواص هویج برای پوست

 

یکی از کارایی های دیگر هویج سفت کردن شکم است. مخصوصا برای بچه ها که بسیار خوب عمل می کند. اسهال در بچه های کوچک بسیار دردسرساز است، از این رو می توانید با خوراندن هویج به آنها بیرون روی کودکان را قطع کنید. همچنین دفع شدن مدفوع را نیز بهتر می کند، چرا که بافتش را نرم می کند و بدین سان مانع عذاب در کودک می شود.

 

اگر می خواهید قلب خود را تقویت کنید و یا سبب عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن‌تان شوید توصیه می کنیم به صورت روزانه  و البته ناشتا یک لیوان آب هویج مصرف کنید. وجود ویتامین A و بتاکاروتن می تواند این دو سود را به بدن‌تان برساند.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

سری جدید عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه و پسرونه 97

عکس های عاشقانه برای پروفایل عکس های عاشقانه برای پروفایل واتساپ عکس های عاشقانه برای پروفایل تلگرام  عکس های عاشقانه برای پروفایل جدید عکس های عاشقانه روز مجموعه جدید از عکس های عاشقانه برای پروفایل  فوق العاده احساسی را مشاهده می کنید

 

عکس های عاشقانه برای پروفایل، عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه

 

هر که بر ما می رسد گوید که یارت یار نیست

ناز عشقش را مکش زیرا که یارت یار نیست

از سر بالین من برخیز ای نادان طبیب!!!

دردمند عشقم و درمان به جز دیدار نیست

ناخدا در کشتی ما گر نمی باشی مباش

تا خدا در کار باشد ناخدا را کار نیست

مطربا تا کی مخالف میزنی این چنگ را

یا که من مست شرابم یا که تارت تار نیست!!

 

بعضی ها خودشان دلیل دوست داشتنشان می شوند…
آدمهایی که می گویند:
باهم درستش می کنیم
باهم راه بریم
باهم غذا بپزیم
باهم ببینیم
باهم حرف بزنیم
باهم…
باهم کلا کِیف دارد

بهترین متن های عاشقانه در شیک پارس

 

شب آمد روزگار دل تمام است

به دستت اختیار دل تمام است

من از چشم تو خواندم روز آغاز

که با این عشق کار دل تمام است

 

عکس های عاشقانه برای پروفایل، عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه

 

خیال آمدنت دیشبم به سر می زد
‌ ‌ ‌
نیامدی که ببینی دلم چه پر می زد

تمام شب به خیال تو رفت و می دیدم

که پشت پرده ی اشکم سپیده سر می زد

 

عکس های عاشقانه برای پروفایل، عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه


توصیف قشنگی است در این عالم هستی.

تـو عـرش بَرینی و مـن از فرش زمـینم.

آواره نه! در حسرت دیـدار تـو بی شک..

ویـرانه ی ویـرانه ی. ویـرانه تـریـنـم.

 

 عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه


کنارچشمه‌ نوش تو
تشنه جان دادن

به جان دوست
که افسانه‌ی غم انگیزی‌ست…

بهارعمر و بهارجوانی من بود
همان زمان که توگفتی به من:
«چه پاییزی‌ست» !‌

 

 

عکس های عاشقانه برای پروفایل، عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه

 

 

تو مهربان باش
بگذار بگویند
ساده است!
فراموش کار است!
زود میبخشد…
سال هاست دیگر کسی در این سرزمین، ساده نیست…
اما تو تغییر نکن!
تو خودت باش ونشان بده
آدمیّت هنوزنفس میکشد

 

در دهکده ے تو

خبر از بوے ریـــا نیست

چون نیست ریـــا

هیچکس انگشت نمـــا نیست

ما طالب مهـــریـــم و

دل از عاطفہ لبـــریـــز

دل صـــاف تر از تو

بہ خـــدا هیچ کجـــا نیست

 

عکس های عاشقانه برای پروفایل، عکس های عاشقانه برای پروفایل دخترونه



:: بازدید از این مطلب : 1111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

 پیامک سیزده بدر عاشقانه و خنده دار به همراه متن های زیبا برای تبریک عید

پیامک سیزده بدرعاشقانه به همراه Sms سیزده بدر عاشقانه . در این روز که ایرانیان به دامان طبیعت می روند و با دور هم جمع شدن غم‌ها و غصه ها را از دل بیرون می کنند و سالی را همراه با امید کنار عزیزانشان آغاز می کنند. با ما همراه باشید با جدیدترین اس ام اس عاشقانه 97 و  پیامک سیزده بدر عاشقانه و خنده دار به همراه متن های زیبا برای تبریک عید.

 

 

 پیامک سیزده بدر عاشقانه،  پیامک سیزده بدر 97

 

پیامک سیزده بدر عاشقانه

 

امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان،

سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان،

ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد سیزده بدر مبارک.

 

 

این چه رسمی ست ؟

چه کس گفته چنین : با گره سال خود آغاز کنیم ؟

از هزاران گره مانده به راه

تو بیا تا گره ای باز کنیم !

 


باز هم سیزده سال نو از راه رسید

باز هم شادی و سرزندگی از راه رسید

آنــجا که شــمایید اگر ابــری نیــست

تندی بپرید بیرون که اصلا جا نیست

سیزده به در سال ۹۶تون به شادی

 


نمی دانم آرزویت چیست!

اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.

(سیزده بدر97، روز آرزوهایت باد)

 

 

 پیامک سیزده بدر عاشقانه،  پیامک سیزده بدر 97

 


و تو میروی، بی من

که گره بزنی، سبزه تمام خاطره هامان را

و دور کنی از خودت، تمام مرا…!

سیزده فرصت خوبی است برای دور کردن نحسی!

سیزده بدر مبارک

 


سیزده تون بدر،

دشمناتون دربدر،

رفقاتون گل به سر،

خوشی هاتون صد برابر.

سیزده بدر مبارک

 


١٣ تا بدی

١٣ تا بلا

١٣ تا زشتی

١٣ تا نحسی

١٣ تا غصه

١٣ تا ناکامی

١٣ تا مریضی

از وجودتون دور بشه

و در عوض ۱۳۹۶ دونه شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون

سیزده بدر مبارک

 


تبریک روز سیزده بدر
گل، هویت بهار است

و بهار آیینه قیامت

در این آیینه خود را تماشا کنیم…

سیزده بدر مبارک

 

 

 پیامک سیزده بدر عاشقانه،  پیامک سیزده بدر 97

 


سبزه رو از سفره بگیر

ماهی را با خودت بیار

وقتشه بیرون بزنیم

سیزدهمین روز بهار

سیزده بدر مبارک

 


ساقی گل و سبزه بس طربناک شده ست

دریاب که هفته دگر خاک شده ست

می نوش و گلی بچین که تا در نگری

گل خاک شده ست و سبزه خاشاک شده ست

(با آرزوی روزی شاد در کنار طبیعت)

سیزده بدر مبارک

 


نمیدانم آرزویت چیست اما من برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت هرچه که هست گره میزنم

سیزده بدر مبارک

 


متن تبریک سیزده بدر و  پیامک سیزده بدر عاشقانه

 


گره ۱۳ از زندگیت باز شود

نغمه عشق به آهنگ دلت ساز شود

سوسن و سنبل و مریم همه تقدیم شما

این بهار و صد بهارت با گل آغاز شود.

سیزده بدر مبارک

 

 

 پیامک سیزده بدر عاشقانه،  پیامک سیزده بدر 97



:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

فال روزانه شنبه 4 فروردین فال روز تولد امروز 4 فروردین ماه 1396

فال روزانه,فال روز تولد امروز,فال روزانه نمکستان

نمکستان » در این مطلب  فال روزانه ماه های مختلف سال را آماده کرده ایم ، برای مشاهده فال روزانه روز تولد خود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین فروردین ماه

پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می‌توانید توانایی خود را نشان دهید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته‌تان باشید، برای اینکه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین خرداد ماه

ممکن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی که اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی که حقیقت نامیده می‌شود گیر کرده باشید. صحبت کردن در مورد تفاوتهای آنها کار سختی است. به جای اینکه وقتتان را برای جستجو کردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف کنید، فقط در مورد موضوعاتی که قبلاً فهمیده‌اید بهترین کاری را که از دستتان بر می‌آید انجام دهید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما دوست دارید برای رفتن به یک جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی کردن و غذا خوردن با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید که بخشی از وقتتان را به استراحت کردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید که اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی کردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مهر ماه

سیاره بهرام هم اکنون وارد ششمین خانه شما شده و شما را تحریک می‌کند که راندمان و کارآیی خود را به طور کلی افزایش بدهید، دراین هنگام تحولی در وقایع روزمره زندگی شما به وجود می‌آید. یک روش برای بالا بردن کارآیی توجه کردن به محیط پیرامونتان می‌باشد. با وجود اینکه امروز با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید، هدفهای کنونی شما عرصه‌ای برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در روزهای آینده فعالیتهای خاصی را آغاز کنید.

همچنین ببینید : گرفتن فال عطسه

فال روزانه ماه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه ماه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه ماه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز برای شما روزی کاملا عمل گرایانه است، برای اینکه شما ترغیب شده‌اید که به گونه‌ای رویاپردازی کنید که رویاهایتان به واقعیت نزدیک باشند. این سخن به معنای این نیست که شما نمی‌دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چه کاری است؛ بلکه فقط بدین معنی است که شما فقط به دلیل اینکه معمولاً پاهایتان روی زمین قرار دارد، از اینکه بخواهید همیشه در آینده زندگی کنید خسته می‌شوید. حتی اگر اکنون نظر دیگران برایتان اهمیت ندارد، زمانی که خواستار لذت و تفریح هستید مواظب باشید



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

اول مارکت چیست + دانلود رایگان نرم افزار اول مارکت و قرعه کشی

اول مارکت هدف مجموعه اول مارکت جمع آوری برنامه و اپلیکیشن های مورد نیاز کاربران است. در این اپلکیشن برنامه های ایرانی و خارجی بسیاری گرد هم آورده شده اند که هر یک می تواند به نحوی کاربردی باشد. همه شما کاربران که دارای یک گوشی اندرویدی هستید، می توانید با نصب این اپلکیشن از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید.

 

اول مارکت,فروشگاه اول مارکت چیست,اول مارکت قرعه کشی,اول مارکت,نسخه جدید اول مارکت,دانلود رایگان اول مارکت,نصب اول مارکت,لغو اول مارکت

 

اول مارکت چیست

 

همانطور که گفتم اپلیکیشن اول مارکت فضایی را برای کاربران ایجاد کرده است تا همگی بتوانند نیاز های شان را برطرف سازند. کارایی و دسته بندی های این اپلیکیشن کاربری به شرخ زیر می باشد

 

– وجود اپلیکیشن های سرگرم کننده در حیطه سبک زندگی

– وجود اپلیکیشن های آموزشی عمومی و خصوصی

– وجود اپلیکیشن های منسبتی مانند کنفرانس ها

– وجود اپلیکیشن های برند سازی شده

– وجود اپلیکیشن های شخصی سازی شده

 

برخی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن اول مارکت

 

– در اختیار بودن بیش از هزارن برنامه ایرانی و حتی خارجی

– قابلیت دانلود مستقیم با این اپلیکشین بر روی گوشی

– سرعت فوق العاده برنامه ها جهت اجرا

– دسترسی راحت و بدون دردسر به برنامه ها

– قسمت بندی های عالی در بخش های گوناگون اپلکیشن

 

 این اپلیکیشن را می توانید به زبان فارسی بر روی دستگاه های هوشمند خود نصب کنید و با استفاده از برنامه هایش از آن لذت ببرید.

 

اول مارکت,فروشگاه اول مارکت چیست,اول مارکت قرعه کشی,اول مارکت,نسخه جدید اول مارکت,دانلود رایگان اول مارکت,نصب اول مارکت,لغو اول مارکت

 

فروشگاه اول مارکت چیست

 

گفتنی است که این اپلیکیشن حامی مالی برنامه جذاب دورهمی با اجرای مهران مدیری است. ویژگی های منحصر بفرد دیگری را می توان به این اپلیکیشن اختصاص داد، آن هم این که برای کسب اعتبار 100 هزار تومانی توسط اپلیکیشن اول مارکت می بایست عدد 1 را به 3080 ارسال کنید و پس از تایید جهت عضویت در این سرویس روزانه مبلغ 400 تومان به صورتحساب قبض موبایل تان اضافه خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

روز پدر 97 چه روزی است تاریخ روز پدر و مرد سال 2018

روز پدر 97 چه روزی است یکی از اعیادی که برای ما مسلمانان بسیار مهم و با ارزش است در روز 13 رجب اتفاق می افتد در روز پدر امام اول ما مسلمانان متولد شده است این روز را به افتخار امام علی (ع) به روز مرد نام گذاری کرده اند. در این روز همه ساله جشنی در کشور برپا می شود و همه افراد به احترام پدر خود به دست بوسی اش خواهند رفت.

 

روز پدر چندمه,تاریخ روز پدر سال 97,روز پدر چه روزی است

 

روز پدر چندمه

 

اگر بخواهید تاریخ دقیق این روز فرخنده را در سال جدید 1397 بدانید باید بگوییم که روز پدر در فروردین ماه 1397 و در 11 امین روز این ماه خواهد بود. این روز مصادف با 13 رجب 1439 می باشد.

 

همزمان با اعلام روز پدر پیام تبریک روز پدر را هم ببنید روز پدر یا مرد روزی است که فرصت تشکر کردن از پدرانی در اختیار ما فرزندان ایران زمین قرار خواهد گرفت تا از زحمات یکساله ی پدر خود تشکر و قدردانی کنیم. این اتفاق سبب محکم شدن پیوند میان فرزندان با پدر و همینطور تجدید عهد میان مادر با پدر خواهد بود.

 

روز پدر چندمه,تاریخ روز پدر سال 97,روز پدر چه روزی است

 

 

تاریخ روز پدر سال 97

 

حتما همانطور که اطلاع دارید روز پدر در کشور های دیگر معمولا در یکشنبه سوم  از ماه ژوئن برگذار می شود و جالب است بدانید که در زمان قبل از انقلاب روز پدر در 24 اسفند مصادف با تولد رضا شاه برگذار می شده است که پس از انقلاب این روز به 13 رجب تغییر داده شده است.

حتما بخوانید :   گلچین اس ام اس و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)

 

گفتنی گروهی از ایرانی های مخلص و با تعصب 4 شهریور که مصادف با تولد کوروش است را بعنوان روز پدر ایرانی می دانند و آن روز را نیز جشن می گیرند. همچنین در کشور آلمان روز پدر چهره متفاوتی به خود گرفته است که روز عروج حضرت مسیح به آسمان برابر با روز پدر در نظر گرفته شده است. 

 

روز پدر چندمه,تاریخ روز پدر سال 97,روز پدر چه روزی است

 

روز پدر چه روزی است

 

در کشور استرالیا روز پدر در اولین یکشنبه از ماه سپتامبر جشن گرفته خواهد شد. هر چند این روز یک روز تعطیل عمومی نیست اما جشن گرفتن در این کشور ترک نمی شود. در کشور ایتالیا نیز روز نوزدهم از ماه مارس را بعنوان روز پدر در نظر گرفته اند. 

 

روز پدر در کشور ایتالیا بر اساس سنت های کاتولیک برابر با نوزدهم مارس است. همینطور در کشور کره 8 مه بعنوان روز مرد در نظر گرفته می شود. جالب است بدانید که در کشور پاکستان روز پدر وجود ندارد و فقط به تقلید از کشورهایی مانند آمریکا سوم ژوئن را به عنوان روز پدر گرامی میدارند.

 

روز پدر 97 چه روزی است



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد